torsdag 13 september 2012

Pyjamas till storebror



Det börjar bli dags för att ha långärmad pyjamas för storebror när han sover och jag har fyllt på med två tröjor och et par byxor. Han gillar verkligen stadenpyjamasen och jag förstår honom, den är så mjuk och go på insidan och så sitter pyjamasen så där härligt löst. Sydde med lite växa plats och jag tror nog att den utan problem ska hålla hela säsongen. 

Nedan är en pyjamaströja i ett tyg köpt från en lokal tygaffär för 40 kr/m. Perfekt att sy pyjamas i men inte lika mysig som den ovan. Väntar på mer stadentyg och en hel del annat från Stömming. Det ska bli så spännande att få hem det paketet. 

Om ca en månad är det dags för höstens syfestival och jag längtar. Ska dit med mamma som ska köpa sig en ny symaskin. Kul! Själv ska jag ha lite tyger men ska försöka att begränsa mig lite. Måste försöka sy upp lite mer av det som kommer. Har ändå sanat in några tyger som jag hoppas kan följa med hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar