måndag 3 september 2012

klöver gånger två



Här är två klöverbodies jag sydde inför marknaden i Särna. Den översta blev inte såld så den fick A. Den andra är fortfarande till salu. Gillar båda men den övre är nog favoriten, tur att det var den som var i rätt storlek.

Det har inte blivit så mycket sytt sista tiden. Har haft dop för A vilket tog en hel del tid i anspråk eftersom jag lagade all mat själv. Sen tar faktiskt två barn mer tid än en, jag hinner inte mycket på dagarna längre. Men jag har sytt på en beställning som jag ska försöka hinna med och blogga om en dag och så har jag stått på en liten lokal tillställning. Den fick jag reda på att jag kunde vara med på med ett och ett halvt dygns varsel så det blev inte mer än 12 mössor uppsydda, tur att det fanns kvar en del från förra marknaden. Jag har helt klart fått mersmak så jag hoppas att det kan bli lite fler tillställningar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar