torsdag 6 september 2012

Amningströja nr 3


Jag har sytt tre amningströjor, det här är den tredje. Ska försöka ta tag i och fotta de andra två så får ni se dem en annan gång.
Tyget är köpt genom Znok och är en härlig bambujersey. Jag har i en annan färgställning också men jag ångrar så att jag inte köpte mer. Det är så mjukt och skönt. Hoppas på att det någon gång i framtiden tas fram samma kvalité igen. Jag kommer definitivt att köpa.

Tröjan är sydd så att det går att öppna över brösten så att det lätt går att amma. Det är eget mönster och är det så att du har storlek small så kan jag tänka mig att sy upp på beställning. I framtiden kanske jag kan sy i andra storlekar också men först måste jag ha tid att rita om mönstret.


Glöm inte att det på fredag är sista dagen för att vara med i utlottningen av en mössa.

1 kommentar: