torsdag 2 september 2010

Mjuka byxor och vinst

Lille M har vuxit en del under sommaren så nu passar inte många av byxorna jag sydde i våras. Vi har några köpejeans som passar men mjukisbyxorna är det ont om. Igår tog jag tag i saken och sydde ett par turkosa muddbyxor i velour. Velouren kommer från Tygpyssling och är Hilco-velour, mudden är från Stoff och Stil. Mönstret är eget. Jag har gjort dem ganska stora så de kommer att passa ett tag.

Tror att M tycker det är skönt att få lite lekbyxor som inte klämmer i magen som jeansen lätt kan göra.


Jag har vunnit en till Give away. Jätte kul! Denna gång var det Little Perky som lottade ut valfritt från henne. Jag valde en keps för de är så häftiga. Ska bli kul att se den live framöver. Tack Little Perky för tävlingen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar