måndag 13 september 2010

Höstutmaning



Tokigt å Likt ar en höstutmaning som jag har gått med i. Tanken är att man ska sy till sig själv istället för till barnet/barnen. Det ska bli kul, har visserligen sytt några plagg till mig själv men det är inte ofta! Men nu gäller det! Har suttit och funderat på vad jag ska sy och jag tror att jag har bestämt mig till viss del i alla fall. Har precis fått hem lite tyg från S&S och några av dem ska bli två kjolar. Hur de ska se ut återstår att se. Sen ska det ju vara två överdelar som matchar dess... Undrar hur de ska se ut?

2 kommentarer:

  1. Så fina kläder på M i inlägget undertill, gillar färgerna :-). Jag var just tveksam på om du kunde tänkas gilla turkost fodertyg, men det verkar vara en färg du gillar?
    Kepsen finns att tjuvkika på nu i bloggen om du vill. Imorgon postar jag den :-).

    SvaraRadera
  2. Tack! Gillar turkost och brunt ihop, det är snyggt. Ska bli så kul att se kepsen. Hoppas att den kommer innan helgen, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

    SvaraRadera