lördag 5 januari 2013

Lapptäcken



Här är två lapptäcken som jag har sytt under hösten. Det som lillebror har i vagnen var det första jag sytt och det är två retrotyger och ett nytt grönt. John Blund kanske det är någon som känner igen sen de var små. Har lite mer som kan bli täcken. Lika så finns det mer av det gröna Dunderklumpen tyget på det andra täcket. Även den filten är sydd med två retrotyger och ett nytt. Båda täckena har fleece på baksidan och storlek 80*60. Det nedre är till salu.


Mina namnband börjar ta slut och äntligen har jag lyckats beställa nya. Nu hoppas jag bara att det blir producerade innan det kinesiska nyåret så att jag får dem snart annars får jag nog vänta ett bra tag tyvärr. Ska bli så så spännande, de ser ungefär ut som förut men det är en liten ändring som jag hoppas mycket på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar