torsdag 3 januari 2013

Gott nytt år!

Hade tänkt att jag skulle haft lite tid att skriva ett inlägg innan jul men med alla bestyr samt att äldsta sonen varit hemma från förskolan veckorna innan jul eftersom det härjade maginfluensa och vinterkräksjukan. Är ganska skönt att slippa ha magsjukor med två mindre barn. Nu är storebror för andra dagen på fyra veckor tillbaka på förskolan och både han och jag njuter. Visst är det mysigt att ha honom hemma men att stimulera en 3,5 åring är inte helt lätt även om det har gått förvånansvärt bra. Nu saknade han sina kompisar sista veckan så när förskolan öppnade igen efter nyår så kändes det bra att lämna honom där så han får leka av sig lite.


Här är fyra kuddar jag lyckades sy innan jul. Tyget köpte jag innan förra julen men som så mycket annat så blev det liggande. Vet att det inte tar lång tid att sy ihop dem så när jag sydde nya gardiner så tog jag tag även i kuddarna. Dekorerade med loppisfyndade dukar och ett handgjort band från min mormors syskrin. 


Det är så skönt att få såna här UFOn klara och snyggt blev det, passar perfekt till domherrarna från Almedalhs.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar