fredag 26 oktober 2012

Byxor med bullar


Ett par byxor till M som jag klippte till i början av sommaren men som inte har blivit av att sy eftersom jag hade tänkt sy dem samtidigt som andra plagg med turkos söm. Nu blev det inga andra så jag bestämde mig för att ta tag i dem då det ekar tomt på byxfronten hos M. Eller det finns byxor men inte många mjukisar och de är ju betydligt skönare att mjukisar under overallen än jeans. 

Byxorna är i strl 104 och är härligt mjuka med fickor som direkt invigdes med att stoppa i en massa små figurer. Velouren är Hilco och de små bitarna med Bulldog till fickorna är från LiandLo. 



2 kommentarer:

  1. Schyssta bullar! Å fina byxor!

    SvaraRadera
  2. Du gör så oerhört fina saker till barn! Inspirerar mig att gå hem och sy lite mer mjukt och härligt att ha på sig under overaller och liknande nu när vintern närmar sig.

    SvaraRadera