onsdag 23 maj 2012

Sommarlinne med Bärgarn


Av den halvmeter tyg med bärgarn som jag köpte för ett tag sedan har jag fått till en långärmad tröja som jag har visat tidigare och så detta linne. Båda plaggen är i strl 98. Linnet valde jag att ha gult till. Funderade på att ta upp färgen som är på Bärgarns dörr men hade inget tyg som gick riktigt bra i ton. Men tycker det blev helt ok med det gula till. Bärgarn är fortfarande en favorit hos storebror och det är inte Blixten McQueen som han ska titta på när han vill se Bilar utan det är Bärgarn. Av lillebror fick han en legobil som ser ut som Bärgarn i present när han och pappa kom och hämtade mig och lillebror på BB. Gissa om lillebror snabbt blev poppis :). 



3 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg! Ska kika runt mer sen när jag sitter vid datorn.
    Det var jätte snyggt med gult till bärgarn, helt i min smak!

    SvaraRadera
  2. finns det någonstans på nätet/här på sidan man kan se alla saker du säljer? Jag var i särna i helgen och såg dina grejer där, mycket fina!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du gillade sakerna!

      Jag har ännu inte hunnit fotat allt ännu men kommer att göra det under veckan. De kommer sedan att hamna under fliken "till salu".

      Radera