onsdag 16 maj 2012

Lilla lillebror

Som jag skrev i förra inlägget så fick M en liten bror förra måndagen.Han hade mycket mer bråttom ut till världen än vad hans storebror hade. Vi hann bara vara inne på förlossningen i två timmar. Jag tror att lillebror väntade på sig för att träffa in samma dag som sin bror som även han föddes en måndag den 7:e fast i september.


Här är  en bild på lillebror i ett par byxor som jag sydde för ett bra tag sedan. Men jag har inte visat någon bild på dem. Är i strl 56 efter eget mönster. Bodyn måste jag erkänna att det är en köpt en, men kan ju alltid skylla på att det var innan jag börjat sy som jag köpte den :)

2 kommentarer:

  1. Så fina byxor! Älskar elefanterna i gult och det passar ju särskilt bra på en sån liten sötis!

    SvaraRadera
  2. Grattis till lillebror! Vad fin han är i sina elefantbyxor! Och vita bodies kan man lika väl köpa, kostar ju mer att sy dem själv, och sy enfärgat är aldrig lika roligt...

    SvaraRadera