torsdag 14 juli 2011

Rådjur


När jag pendlar mellan Linköping och Jönköping tidigt på morgonen ser jag nästan varje dag rådjur gå och beta på fälten vid vägen. De ser så lugna ut och verkar tycka att livet är till för att njuta av. Rådjuren på tyget från Znok och Johanna A har designat, ser lite nyfiket busiga ut,som att det bara väntar på att få skutta runt med varandra. Jag hade planerat att köpa av det vita men missade första omgången, som tröst köpte jag det med grön botten. Det går jätte bra till Skruttis röda hårfärg.

Nu har jag köpt lite av det vita oxå men inte hunnit sy något. När jag har båda framför mig så tycker jag nästan att det gröna är finare, men framför allt så är det lite mer praktiskt till en snart tvååring som gärna vill smaka på alla bär som växer ute just nu. Det blir så "fina" fläckar på alla kläder :)

Har inte hunnit redigera bilden för dagarna går åt till att jobba och pendla och umgås med familjen den lediga tiden. Inte har jag hunnit sy något heller men det gör inte så mycket för Skruttis garderob är full. Hoppas på att få lite tid över i höst när mörkret kommer tidigare på dagen och vädret inte alltid gör det angenämt att gå ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar