måndag 25 juli 2011

En vinst och en award!

Strömming design (se länk till höger) hade en utlottning på sin Facebook sida när 300 gillade Strömming design. Jag hade den otroliga turen att vinna och ser nu med spänning fram emot att få hem det hemliga tygpaketet. Susanne har så mkt fina tyger och fler kommer.

Har oxå fått en award av Miiaoo att. Det var ganska länge sen men som synes så har jag varit dålig på att blogga och även på att kika runt på andras bloggar.

Tack Miiaoo! I awarden ingår att berätta 8 saker om sig själv:

- Jag gillar djur vilket märks när man kommer hem till mig. Två katter och en hund bor med familjen.

- Jag har studerat på SLU i Uppsala.

- När jag var liten drömde jag pm att bli veterinär. Men det blev jag inte. Det närmsta veterinäryrket jag har kommit är när jag har varit med egna djur hos veterinärer och när jag jobbade som skadereglerare på ett försäkringsbolag som försäkrar djur.

- Jag har en liten son som nog har slagit rekord i att säga "pippin" under en vecka. Det var många fåglar på vår semester.

- Jag önskar mig ett stort rött hus med vita knutar på landet.

- Jag är en ganska frusen typ som gärna har handledsvärmare och en sjal över axlarna.

- Under mitt liv har jag flyttat 7 gånger.

- För några veckor sedan firade jag och min man 3-årig bröllopsdag.

Jag ska även skicka vidare awarden till 5 st bloggar med mindre än 100 följare. Dessa 5 inspirerar mig:

Singh
Klaramedk
Emiliten
Älsklingsfrö
Moi!
Published with Blogger-droid v1.5.9

2 kommentarer:

  1. Vassego´! =o)Du förtjänar den!

    Lite kul det här, för jag har inte ens tittat in på min egen blogg sen jag skrev awardinlägget och nu när jag av en slump tittade in så såg jag att du hade bloggat om awarden. =o)) Kul!

    SvaraRadera
  2. Å, tack så jättemycket för awarden!

    SvaraRadera