lördag 7 maj 2011

Drakar och bildredigering



Har fyllt på busungens tröjförråd. Denna är i Znoks gröna drakar. Har haft tyget över ett år och har tidigare sytt två t-shirtar men sen har det legat och väntat. Egentligen hade jag klippt ut en body men när jag gick igenom Ms garderob så var det nästan bara bodies och nu när det börjar bli varmt tycker jag det är bra med tröjor. M har väldigt ljus hy och får därför ofta gå i långärmat även om det är varmt. Den här blir nog i varmaste laget i sommarvärmen eftersom det är ganska tjock interlock, fast troligt är väl att det kommer svalare dagar även under sommar i år. Mönstret är eget och i strl 86. Tröjan är kantad med jersey från Mjuka Tyger och plasttryckknapparna kommer från Babythings.

Har testat att frilägga tröjan gick väl si så där, kanterna är inte så skarpa. Nästa gång jag fotar så jag ta en enfärgad bakgrund inte ett ekgolv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar