måndag 9 maj 2011

En gös till min kära vän!


Min bästa vän doktorerar om gösar och i början av april licensierade hon. Jag och en annan kompis ville att hon skulle få något fiskigt när hon hade sin lic-fest. Hittade en skärbräda från Ahlmedal med silar på. Men så vill jag göra något personligt. Kom på att en tröja med en fisk skulle vara kul att göra. För att göra det lätt för mig så köpte jag en tröja på H&M. Sen letade jag efter en bra bild på en gös och ritade av på fri hand, det tog ett tag att få rätt proportioner.

Presenten var mycket uppskattad även om hon inte kunde få den på sin fest då jag var hemma med en kräksjuk M. Licensiatens doktorandkollegor var mycket imponerade och såg direkt att det var en gös. Kul när andra uppmärksammar och uppskattar ens ansträngningar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar