måndag 18 april 2011

Ugglor i mossen eller på pyjamasen

En ny pyjamas till M. Jag tycker fortfarande att det är praktiskt med heldräkt för den lille mannen ligger inte precis still när han sover, en delad pyjamas skulle nog lämna magen bar. Fast det här är nog den sista pyjamasen med långa ärmar och ben. Kom på att jag har en till som väntar på knappar. Hoppas på att det ska vara varmt i sommar så att han kan ha korta pyjamasar.

Med sitt röda hår passar det mossgröna i detta tyg så fint på älskade lille M.



Just nu väntar jag med spänning på nya namnband som jag beställt från WorldWideLabels. De borde komma nästa vecka! Hoppas att jag har lyckats beställa på rätt sätt, annars har jag 300 namnlappar att göra något spännande med :). Vågade inte beställa så många så här första gången. Nu blev det enkla band med text men när jag ska beställa nästa gång vore det kul att designa egna band.

1 kommentar: