söndag 21 november 2010

Min första applikation



Har länge sneglat på alla fina applikationer som dyker upp på sybloggar. Så för några månader sedan beställde jag totally stable och vliselin från Bibbi. Jag klippte upp en mjukis tröja till M för nästan lika lång tid sedan. Och sen hände inget mer! Så i torsdags var M och hans pappa och hälsade på Ms farbror och de sov över där. Jag fick en hel kväll i lugn och ro! Tog tag i tröjan som har varit behövd i flera veckor. Följde instruktionerna på KokaLals blogg och det blev riktigt bra. Nu har M en m-tröja. Mönstret är mitt eget och mudden är från Mjuka Tyger, sweatshirt tyget kommer från S&S.


Det är riktigt kul att sy en applikation, även om det inte var någon svårare variant. Det kommer definitivt bli flera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar