tisdag 3 augusti 2010

Stjärnor och husvagnar

En kompis hade sytt en så fin tröja till sin dotter. Den var men två olika tyger på tröjan och ärmarna. Den var jätte fin och jag blev så inspirerad att själv prova att kombinera olika tyger. När jag fick mitt paket från JNYDesign så kände jag att husvagnstyget behövde kombineras med något annat för att framhäva det fina mönstret. I samma tygpaket låg även det gula stjärntyget, och jag tänkte nu eller aldrig. Här är resultatet:



Tror faktiskt inte att jag har sett någon annan som har kombinerat dessa. Vore kul om man är den första :)

Den är riktigt somrig tycker jag.

Här hemma har vi projekt sluta amma på natten samt att inte ammas till sömns. Huuu, det är riktigt jobbigt. M är så ledsen och arg men både han och jag behöver bättre sömn. Jag börjar jobba om tre veckor och då känns det inte så kul att behöva vakna 4-6 ggr per natt för att amma. På grund av detta har det inte blivit så mycket sytt sen vi kom hem men nu hoppas jag på att ha en sy dag med en kompis, samma som ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar