onsdag 18 augusti 2010

I sagornas värld...

...finns det drakar och prinsar och inget ont händer.

Under förra hösten gick jag och M på BVC och träffade andra mammor och nu löser födelsedagarna av varandra. Sydde en drak-t-shirt till en av bebisarna, T, som fyllde ett för ett tag sedan. Samtidigt sydde jag en likadan till M, fast med lång ärm. Tyvärr glömde jag att ta kort på presenten. Här är Ms tröja:


Drakarna kommer från Znok och är interlock, det orangea tyget är köpt från Mjuka tyger och är single jersey. Mönstret är från början en kuvertbody från Ottobre men jag har ritat om det lite.

Som jag skrev ovan så händer inget ont i sagornas värld, men det gör det i vår! I måndags gick min morbror bort helt hastigt. Det känns obegripligt och så sorgligt. Mina tankar finns med hans familj.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar