lördag 28 april 2012

Ytterligare BB kläder

Här är en body och en mössa till som är nedpackad i BB-väskan. Det är sytt av mjukaste bambuinterlocken från Strömming, önskar att jag köpt mer när det fanns. Både body och mössa är efter eget mönster. Bodyn är i strl 50 och mössan tror jag är ca 38 och antagligen lite för stor, eller jag hoppas det i alla fall :). Ska försöka hinna sy ett par blå byxor till men just nu sitter det vit tråd i overlocken och jag orkar inte byta bara för ett par byxor. Men jag borde nog göra det om jag ska få dem klara innan bebisen kommer. Kanske jag kan ta tag i det imorgon.

I går hade jag så mycket energi, det blev städat ordentligt och så en lite längre promenad med hunden och M. Är det inte så att man boar lite innan bebis kommer?! Hoppas att det ska vara ett gott tecken.

3 kommentarer:

  1. Åh så fint set. Nu blev jag sugen på att sy i elefanttyget :-) De ligger så fint i min tyglåda och väntar på att få bli nåt fint :-)

    SvaraRadera
  2. jättefin, älskar det tyget

    SvaraRadera
  3. Åååh såå vackert detta var! Jag har en omlottröja som är samma röda färg med mörkblå grisar på som min äldste bror hade när han var liten! Kom att tänka på den när jag såg detta! Du vill inte sälja detta sen?! :D Hehe!

    SvaraRadera