onsdag 25 april 2012

BB set till vår lille knodd

Inom ett par veckor bör vi ha en ny liten familjemedlem. Inför de första dagarna har jag sytt lite nya kläder, här är första kläderna. Lite hårt kanske med svart till en nyfödd men jag tyckte det gjorde sig bra med bäbä tyget från Liandlo. Mössa, byxor och omlottbody i strl 50 vilket borde passa en ny liten krabat. 

Nu är det bara att vänta på att den lille ska bestämma sig för att komma ut. Jag kommer nog gå över ett tag, bara 3 dagar kvar till bf och jag har inte några känningar. Känns som att det aldrig kommer komma ut en bebis :) men det vore skönt om den gjorde det för nu är magen i vägen en hel del! 

I övrigt väntar vi på våren och värmen, SMHI verkar utlova varmare väder framöver och jag hoppas att det håller i sig. Tänk om det kunde bli vår så att det går att plocka bort overallen och tvätta den, köpa nya vårskor till M och sitta ute och njuta av solen. Men det är nog inte långt kvar nu, det är ju ändå maj snart :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar