onsdag 14 mars 2012

Härliga bambutyger

När Znok Design meddelade att hon fått in tygerna nedan var jag tvungen att skicka i väg en beställning. Jag tycker att det var så härligt med blommorna och de är i så fina färger. Nu har de kommit hem och kvalitén är underbar. Jag hade redan bestämt att blomtygerna i huvudsak ska bli kläder till mig men jag hoppas att det ska vara tillräckligt för att sy något till M och till Knodden. Alla tre tygerna är i bambu vilket ger ett bra solskydd och det skulle passa fint med en t-shirt till M. Det övre tyget är bambufleece, är som flossat college tyg, och jag ser framför mig att det ska bli en tröja med dragkedja till M. Undrar när jag ska hinna sy allt :). Om ca tre veckor slutar jag mitt jobb och kommer att vara hemma tills dess Knodden bestämmer sig för att komma ut i världen. Jag hoppas att jag ska hinna sy lite under de veckorna både till barnen och till den marknad jag hoppas stå på i sommar.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar