fredag 12 mars 2010

Tur att Bibbis textil finns och i med tidningen

Skulle slå i några tryckknappar i bodies och dreglisar, så tar de slut. Tyckte att jag hade rätt många sist men tydligen inte tillräckligt många. Mailade till Bibbi på Bibbis textil så kommer troligtvis aå kommer det nya tryckknappar idag. Hos Bibbi kan man köpa det mesta till sömnad t ex tråd, knappar, mellanlägg mm mm. Och snabb är hon.

I måndags hade jag besök av Länstidningen i Södertälje för en liten intervju till Familjesidan de har. Och idag är det en artikel om mig och Lilleman. Jag har inte läst eller sett den än eftersom jag inte har tidningen men jag vart lovad att det skulle komma en hemskickad. Mamma har dock läst den och tyckte det såg jättebra ut. Jag hoppas att jag kan inspirera fler att testa att sy egna barnkläder. Det är ju så kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar