tisdag 29 mars 2011

Grönt är skönt!

Snart kommer det vara så där ljuvligt ljusgrönt ute, gräset som gror och så alla små knoppar på träden. Tills dess så syr jag lite i grönt, först ut en body i strl 68 som jag sydde upp för att ha i lager men som snabbt beställdes av min mor i present till en nyfödd liten tjej. Hoppas att mamman och pappan gillar grönt.


Uggletyget kommer från Mjuka tyger, jag köpte det när det reades ut för ett tag sedan. Mudden kommer jag inte ihåg var den kommer ifrån. Det är lite skillnad nu när jag köper tyger från alla möjliga ställen, i början kunde jag hålla koll på vad mudden kom ifrån, oftast S&S. Nu när muddhögen är ganska stor så har det blivit svårare.

Håller på att arbeta om mitt bodymönster lite grann, har förlängt grenen lite samt gjort knappar vid axeln.

Igår var jag förbi Ohlsons tyger som firade födelsedag med 25%. Vad jag köpte ska jag visa lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar