måndag 23 mars 2015

T-shirts till maken



Tre t-shirts i olika tyger till maken. Han skulle nog uppskatta några enfärgade oxå så det blir nästa projekt när jag är klar med allt som ska sys till barnen och till mig. 

Har några tröjor utklippta till barnen som ska sys ihop och sedan ska jag försöka  prioritera vad jag ska sy till mig själv. På önskelistan står en baddräkt (tyg och mönster finns), en vårjacka (bara fodertyg saknas), en skjorta och två klänningar. Synd att dygnet inte har fler timmar eller att jag inte behövde sova 8 timmar för att vara utvilad. Som det är nu så hinner jag inte sy så mycket som jag vill och inte hinner jag sova för den delen heller. Men tar man lite i taget så blir man till slut klar. Jag hoppas att ni under våren kommer att få se nästan alla av dessa plagg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar