onsdag 2 april 2014

Egna val




För ett par veckor sedan åkte jag och min familj till Söderköping och Jofotex. Det första storebror såg var ett Angry birdstyg och det skulle han ha! Vi var tvungna att bära runt på rullen för annars var han rädd att någon annan skulle köpa allt :)  Lillebror fick välja ett tyg han med och det var svårare, det fanns så många med bilar vilket han älskar. Jag brukar inte köpa något av dessa tyger i några större mängder, de arga fåglarna är inget jag är så sugen att sponsra och bilar är inte heller något jag prioriterar vid ett tygköp men de är helt klart mer okej än arga fåglarna i mina ögon. Men det klart att det är kul när barnen själva väljer vad de vill ha för tröjor. 

Jag köpte bara så det räckte till varsin tröja, det blev dock tyg över så de fick även var sin kepsmössa och så fick det bli en kepsmössa i födelsedagspresent av arga fåglarna till en av storebrors kompisar. De större kepsmössorna fastnade dock inte på bild så ni får se framför er hur de ser ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar