tisdag 26 november 2013

Det där med att blogga...


Ja det är inte lätt att hinna med allt man vill hinna med. Att jobba, ha barn, laga mat, städa, tvätta mm det tar verkligen tid. Jag försöker sy som avkoppling och hobby och det är det verkligen. Att få sätta sig framför maskinen och skapa är så kul. Barnens garderober fylls på och även min egen till viss del. Ändå önskar jag att det fanns mer tid. Har så mycket jag skulle vilja sy men det hinns inte med. Att blogga hamnar faktiskt väldigt långt ner i listan på saker som ska göras. Det är jätte kul att visa upp det man syr och det är så inspirerande att läsa andras bloggar så jag vill gärna blogga, men som sagt det saknas tid. Det kommer inlägg lite då och då och ibland i lite tätare följd.

Här ovan är en tröja jag har sytt till lillebror. Det är stjärnor från Znok som för länge sen sålde slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar