söndag 17 februari 2013

Och vinnaren är...

Malin, kommentar nummer 2! Grattis!!! Jag återkommer till dig med ett mail.

Hela dagen igår spenderades på Syfestivalen med ett avslut på Stoff och Stil. Det blev inte så mycket olika tyger utan jag köpte lite mer av varje och så blev det en del tillbehör. Just nu hänger alla tygerna på tork men jag återkommer med bilder. Jag gick med min mamma och en kompis och det är så mysigt att bara gå runt och känna av atmosfären och titta och känna på olika tyger och garner.

Första anhalt på morgonen var Strömmings monter eftersom hon hade utförsäljning pga att hon ska sluta sälja tyger (förutom blöjtyger), jätte tråkigt för hon har hela tiden haft en av marknadens bästa tyger, både till kvalité och utseende. Efter det så strosade jag och mamma runt flera timmar innan jag på slutet köpte de sista tygerna. Efter det bar det som skrivet av till Stoff och Stil för att köpa några bra att ha tyger, t ex fleece för mössor och dreglisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar