måndag 13 augusti 2012

Vinn en mössa


Tänkte pigga upp med en liten utlottning av två stycken mössor så här inför hösten (obs två vinnare). Vinner du så väljer du färg och storlek, mössan kan vara vanlig mössa eller babyhätta. Vilka tyger du kan välja mellan finns på sidan för tyger.

Hur gör du då för att vara med? Jo, skriv bara en kommentar nedan om att du vill vara med. Du får gärna tipsa andra genom att länka t ex på facebook eller i en blogg. Tävlingen avslutas på Storebrors treårsdag den 7 september. Skriv gärna mailadress så jag kan kontakta dig om du vinnar.

Lycka till!



16 kommentarer:

  1. Självklart vill jag och My vara med och tävla!

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara med! Min kompis fick en liten bebis häromdagen och det är klart han ska ha en fin Mimelin-mössa!

    Kram kusin-Sara

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med och tävla :-)

    SvaraRadera
  4. Självklart vill jag vara med och tävla om en fin mössa :=

    SvaraRadera
  5. Jag vill med vinna :) En fin brun med prickar :)Som passar ett stort barn :)

    SvaraRadera
  6. Såklart vill jag och Adrian vara med och tävla! Bilar är en stor favorit här hemma, så du kan ju säkert gissa vilka mössor som han tyckte om ;)
    Kram från kusinen i skåne

    SvaraRadera
  7. Jag vill gärna få chansen att vinna en liten mössa till vår kommande vinterbebis!
    /Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis! Du var en av dem som vann. Hör av dig till mig.

      Radera
  8. Sebastian och jag vill självklart vara med och tävla! :)

    SvaraRadera
  9. Skulle gärna vilja vinna!

    SvaraRadera
  10. Åååå va kul är gärna med på utlottningen :)

    SvaraRadera
  11. Jag vill gärna vara med och tävla, så klart :-)

    SvaraRadera
  12. Ja jag är jättegärna med! Kom och var med i min giveaway också vettja. :)
    /Agneta

    SvaraRadera
  13. Vill gärna vara med och tävla.

    gr8_1(snabel-a)spray.se

    SvaraRadera
  14. Jag är också väldigt gärna med och tävlar!

    SvaraRadera