onsdag 25 januari 2012

Elefanter till en bebis



Här är en body som rn liten bebis fick i present i höstas. Det är en beställning av min mamma som skulle ges till min fd dagmammas dotter. Jag hoppas att den blev uppskattad, själv gillar jag kombinationen gul och petrol jätte mycket. Färgerna är inte riktigt rätt. Mönster är eget med knäppning på ena axeln. Tror att storleken är 62.

Just nu håller jag på att öva med coverpron. Det går inge vidare! De första kantbanden jag sydde i gick riktigt bra och jag tänkte att det här blir inga problem. Sen bestämde maskinen sig för att nu skulle den krångla, den är lite som en trotsig tre-åring. Säkert är jag orsaken till problemet men jag vet inte hur jag ska få ordning på den igen. Men med lite tid och skruvande så löser det sig nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar