onsdag 17 februari 2010

Syfestival 19-21 februari

Innan jul insåg jag att det skulle vara Syfestival på Älvsjömässan i februari. Det kändes som det var en evighet innan det var dags. Men nu är snart helgen här... Ska dit med min mor och hoppas på att få med mig en del tyg hem. Jag har siktat in mig på lite molnvelour från JNYDesign, hoppas att det finns kvar när jag kommer dit på lördag. Sen blir det nog en del andra tyger. Vill ha lite Hilcovelour i brunt och lime.

Men vet att jag kommer vara tvungen att lägga en beställning hos Jofotex snart. Är så sugen på deras flodhästtyg och elefanttyget.

Idag blev ett par vita velourbyxor klara. De har legat uppklippta ett tag men jag har inte haft tid att sitta vid symaskinen. Var skönt att få dem klara. Bild kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar