onsdag 12 november 2014

Hästar, djur och att skapa ett intresse


Mitt favoritdjur är hästar och jag har haft turen att ha föräldrar med samma intresse samt möjligheten att låta mig och mina systrar att rida medan vi var små. Jag har ridit sedan jag var liten med några uppehåll, främst när barnen har varit riktigt små. Nu har jag äntligen kommit igång igen och rider på ridskola en dag i veckan. Inte samma sak som egen häst men det duger bra nu när tiden går åt på andra saker.

Jag vill gärna att mina barn ska få möjlighet att umgås med djur av alla de slag. Att då få en tröja med fina djur tror jag hjälper att skapa intresset för dem. Här ovan är en tröja med fint fotoprinttyg med hästar. Ett måste i en hästtokig mammas tygskåp :)

1 kommentar:

  1. Haha! Självklart måste det där tyget finnas i en hästtokig mammas tygskåp :) Jag har precis klippt till en tunika i samma tyg till min dotter :)

    SvaraRadera