måndag 12 september 2011

Body i sin enkelhet


Finaste elefanterna i petrol, det här tyget är interlock men nu har Znok tagit fram det i jersey också. I början tyckte jag inte att färgen var så fin men så kom jag över en bit på en Syfestival och jag ändrade mig. Tycker nu att det är en jätte fin färg, tur att man kan ändra sig :)

Den här bodyn sydde jag upp för att ha ett litet lager om det var någon som ville beställa och behövde plagget snabbt. Nu har det legat till sig lite i hyllan men så behövde min mamma ett plagg som skulle skickas till en liten nyfödd. Vi bestämde att den här bodyn skulle passa (storleksmässigt får nog bebisen växa på sig lite). Strl 62 och eget mönster.

Idag har förskolan studiedag och därför är jag och Skrutten hemma och myser. Det är regntunga skyar just nu men jag ser att det ljusnar lite längre bort. Hoppas på att solen kan kika fram lite så att vi kan ta en promenad och sen ska vi inte till sta'n och handla lite tyg så att jag kan sy Skruttens finkläder till min systers bröllop om två veckor.

2 kommentarer: