torsdag 3 juni 2010

Söta snickarshorts


Lille M behöver lite nya byxor till sommaren. Hittade ett fint mönster i Ottobre och köpte för ett tag sedan ett randigt ganska mjukt jeanstyg från Tygpyssling. Eftersom lille M inte är så liten längre så vart byxorna i stl 80. Efter att ha sytt lite fel så vart de lite korta i bak men det gör inte så mycket. Har provat dem och de är faktiskt väldigt gulliga på den lille mannen.

De ska få följa med på ett vernissage på Rosendals trädgård i morgon. Det är inte jag som har vernissage utan det är Ms pappas kusiners mamma. Hon gör ljuvligt fina saker i keramik! Länk till hennes sida K2.


Det är ju så härligt väder nu! Det blommar överallt och solen skinner från klarblå himmel, tänk om det håller i sig hela sommaren! Jag hoppas...

1 kommentar:

  1. Åh vilka fina! Och nu har vi ju faktiskt avklarat det där ultraljudet och den magiska gränsen jag hade satt upp i mitt huvud för när jag får börja shoppa har därmed passerats. Alltså kan jag ta och beställa något sött av dig! Frågan är bara vad...hm. En av de där haklapparna med prickar på vill jag iallfall ha! Och så något/några klädesplagg förstås. Vi kanske får prata ihop oss lite någon dag? :)

    SvaraRadera